PERSONAL ASSISTANT MED HR-PROFIL Vi søger en ambitiøs personal assistant, der trives i et dynamisk og varieret job med reference til den adm. direktør og samtidig har solid erfaring på HR-området. Der er tale om en deltidsstilling på 30 timer om ugen. Hvem er vi? Bunzl Distribution Danmark A/S er en spændende virksomhed med 80 motiverede og dygtige kollegaer, som hver dag samarbejder om at skabe gode resultater. Vi er et af fire søsterselskaber i Danmark og er en del af en international koncern, som har hovedkontor i London og virksomheder i 31 lande Vi servicerer dagligt vores mange B2B kunder og håndterer tusindvis af ordrer fra vores store logistikcenter i Greve. Vores omfattende produktsortiment dækker emballage til fødevarer, værnemidler, arbejdsbeklædning og sikkerhedsudstyr. Hvad får du hos os som Personal Assistant? Du tilbydes et selvstændigt og udfordrende job, hvor du refererer til den adm. direktør. Som personal assistant vil du få en central rolle i organisationen, hvor du vil være tovholder på tværgående opgaver og processer. Du vil samtidig have ansvar for en række HR-opgaver inden for rekruttering og personaleadministration i forbindelse med ansættelser og fratrædelser. Du vil have en stor kontaktflade i organisationen og fungere som professionel support for både den adm. direktør og den øvrige ledergruppe. Dine primære arbejdsopgaver vil være: • Styring af kalender og koordinering af mødeaktiviteter • Udarbejdelse af præsentationer, materiale til intern kommunikation, samt korrespondance • Opfølgning på ledergruppemøder og udvalgsmøder, herunder dagsordener, referater og koordinering af actions • Koordinering af rekrutteringsforløb og udarbejdelse af jobannoncer, udarbejdelse af ansættelseskontrakter og opsigelser, samt rådgivning af ledere i ansættelsesretlige sager • Opfølgning på MUS-samtaler og koordinering af kursusaktiviteter, samt vedligehold af HR-politikker og løbende rapportering til koncern HR • Diverse administrative opgaver som rejsebestilling, samt indkøb af julegaver, kontormøbler, kontorartikler mv Hvad forventer vi af dig? Vi lægger vægt på, at du har følgende faglige og personlige kvalifikationer: • Du har en relevant videregående uddannelse som cand.merc. eller lignende • Du har erfaring med HR-opgaver og et godt kendskab til ansættelsesret • Du er dygtig til at formidle og kan målrette kommunikationen til forskellige modtagere • Du har gode engelskkundskaber i skrift og tale • Du er en erfaren IT-bruger med et godt kendskab til Office-pakken • Du arbejder struktureret, er detaljeorienteret og har et godt overblik i travle situationer • Du har et stort drive, er resultatorienteret og brænder for at yde en god service Vil du med på holdet? Vi tilbyder en attraktiv ansættelsespakke med pensionsordning og sundhedsforsikring. Du vil få et målrettet onboardingforløb, så du hurtigt lærer virksomheden og dine nye kollegaer at kende. Send din ansøgning til job@bunzl.dk og fortæl os om dig selv og din joberfaring. Vi indkalder ansøgere løbende til samtale, så skriv gerne til os hurtigst muligt og senest 12. februar 2021. Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte vores HR-afdeling på job@bunzl.dk Vi glæder os til at høre fra dig. Bunzl Distribution Danmark A/S, Greve Main 30, 2670 Greve, er en del af den internationale koncern, Bunzl Plc, der har en samlet omsætning på 76 mia. kr. i 2019. Læs meget mere om os på www.bunzl.dk
Download PDF fil